حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

برای خانم تهمینه میلانی

tahminemilani

سرکار خانم میلانی در بخشی از صحبت با برنامه هفت گفتید

چرا فکر می کنیم که فستیوال های دنیا با ما مخالف هستند. مگر آنها بیکارند که به ما الکی جایزه بدهند! چرا دائما دشمن برای خود می تراشیم. اینها همه افسانه است ما باید به خود باوری برسیم که به عنوان یک ایرانی می توانیم بهترین انسان روی زمین شویم.

.

بنده از خودم پاسخی نمیدم که حرفها دارم برایتان ولی توجه شما را فقط به یک صحبت از مقام معظم رهبری معطوف می نمایم. بلکه صحبت های زیادی ایشان دارند در این مورد.

قطعا شما روشن فکر تر از ایشان نیستید و اطلاعات جامعی که ایشان دارند و اخباری که دارند بیش از شما است و آن این است:

تهاجم فرهنگى یک حقیقتى است که وجود دارد؛ میخواهند برروى ذهن ملّت ما و بر روى رفتار ملّت ما - جوان، نوجوان، حتّى کودک - اثرگذارى کنند.

نظرات  (۴)

ممنون واسه دعوتتون!
به عنوان یک خبرنگار رسانه میگم ما باید به خود باوری برسیم آن قدر که دست همه تهاجم های فرهنگی را  به ویژه در حوزه رسانه رو کنیم! امیدوارم فیلم هامون در مسیری باشه که وقتی جایزه ای میگیرد صرفا  و تمام قد به احترام ساختارفیلم باشد نه شیطنت های رسانه ای و مارک دار بودن عوامل فیلم و...!
صرفا به احترام ایران و سینمای ایران نه هیچ چیز دیگر!
انشاالله و چشم به راه آن روز...
راستی این روزها تهمینه خانم بدجور سوار بر سمند انتقاد- گاه هم بی سر و ته و فقط برای دست و جیغ و هورا- یکه تازی میکند! البته ما خبرنگارها باید عادل باشیم و افراط و تفریط در کارمون نیست! تهمینه خانم حرف های خوب هم گاهی میزند!
:)
پاسخ:
کاش ما به محتوامون جهت بدیم نه اونا به ما
کاش ما فیلم بسازیم که فرهنگ رو منتقل کنیم نه اونا بسازند برای ما
کاش صنعت کپی رو بزاریم کنار و خودمون کار کنیم
کاش توی این صنعت هم تحریم می شدیم
و کاش های دیگر
نمیدونم آدم ها دنبال چی هستند ، البته می گید گاهی که این کم است
گفتید در مورد دعوت قبلی موضع گرفته بودم؛ فکر کنم حق هر فردی است که نظراتشو بگه! ما خبرنگارها که دیگه این حق رو صد در صد واسه خودمون میدونیم ! :) مگر قراره من هم جهت با شما فکر کنم؟!
خب نظرم تو اون موضوع اینطور بود و تو این موضوع یک طور دیگر!
موضعگیری ها متفاوت است امیدوارم صحیح باشد! این مهمه...
پاسخ:
موضع که چه عرض کنم اون طوری که شما بیان کرده بودید اصلا قبول نداشتید انگار
برداشت های زیادی کردم از کامنت انتقادی شما
بله حق با شما است که آدم ها هم فکر و هم جهت نیستند
کاش همه رک باشند و دیررنج
 پاسخ هم بفرما!
به برداشت هایی که کردید شک کنید همیشه! اینطوری قضاوت غیررسانه ای هم نمیکنید! رسانه ای مجازید در مورد من! کاش مسیر نگاهمون تو صنعت سینما و فیلم سازی عوض شه نه تحریم شیم!راستی صنعت سریال سازی در کره رو میبینید؟! این همه اسطوره سازی میکنند و چه موفق هم هستند! مقام معظم رهبری زمان پخش جومونگ و یانگوم فرمودند چرا ما از این سریال های مخاطب پسند نسازیم؟!  کشور ما هم اینقدر اسطوره و شخصیت  علمی- ادبی- فرهنگی- هنری و...دارد اما کمتر فیلمسازی پی اش نیست!
راستی چرا من باید برنجم؟! اصلا اینطورنیست! اتفاقا من گمان کردم شما رنجیده شدید! خبرنگارها پوست کلفتند آقا! :))
بعدم آدم از پست تقدیمی دوست خوبش هیچ وقت نمیرنجه! تفاوت دیدگاه بود و بس!رک در چارچوب ادب روبدجور میپسندم! اصلا خبرنگار رک نباشه هیچ! البته ادب حرف اول رو داره ها!
ادای احترام...

پاسخ:
نه همه آدم ها یه نقشه راه برای خودشون دارن که طبق اون پیش میرن نمیشه به برداشت ها شک کرد اونوقت دوگانگی پیش میاد و در پی اون کلی چیز دیگه
منظورم از تحریم فرهنگی است که دارند به خورد ما می دهند
متاسفانه ما به اسطوره های خودمون اعتقاد نداریم در صورتی که ما غنی تر هستیم
هم از نظر فرهنگ و هم از نظر اسطوره
جای دیگر این برداشت را کردم ، نه رنجشی در کار نیست
حالا از کجا میگید که من آقا هستم
شاید ، شاید هم نه

ادب رو می پسندم
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۹:۰۳ وبلاگ شمس
سلام از پستهای وبلاگتون خیلی خوشم آمد خیلی عالی بود بعد از اینکه اکثر پستهاتون را خواندم تصمیم گرفتم وبلاگ باصفا و پر محتواتون را با افتخار تمام لینک کنم. امیدوارم ثابت قدم باشید.

پاسخ:
سلام
ممنون
شما هم لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">