حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ب.ظ

باورتون میشه ؟

نمیتونید حدس بزنید ما دیشب شام چی خوردیم

میترسم دلتون بخواد اگه بگم آخه

اول حدس بزنید ...

اگه قول بدید که دلتون نخواد میگم بهتون ها

قول میدید؟

من دیشب شام نان و پنیر و گوجه خوردم

اونم توی این گرونی گوجه

باوتون میشه ؟؟؟

من که خودم باورم نمیشه

البته گوجه اش برای قبل از گرونی بود ها وگرنه که ما استطاعت مالیشو نداریم که غذای به این گرونی بخوریم. عجب شب شاهانه ای داشتیم ما دیشب ، بالاخره به یکی از آرزوهامون رسیدیم و غذاش شاهانه خوردیم

۹۳/۰۹/۰۳

نظرات  (۸)

با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
مطلب بسیار جالب و زیبایی بود . خوشحال میشم به سایته منم سری بزنی
با تشکر
پاسخ:
سلام
اصلا خوندید ؟
نخونده فقط تبلیغ میکنید ؟
میام
۰۳ آذر ۹۳ ، ۱۳:۵۷ خرید خانه در آلانیا

خیلی خوب و عالی بود

سلام..
اینروز ها بیخودی شلوغش میکنن...
البته شاید چون من اصلا در این صحبت ها(مخارج و گرانی)نیستم...میگم
ممنون که سر میزنید دوست عزیز..
در پناه حق:))
پاسخ:
سلام
کی شلوغش میکنه ؟
خوب شده دیگه
از آب گلالود ماهی میگیرند ، اگر بودید شما هم باورتون میشد و حالا واکنش نشان می دادید
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۹ وبلاگ شمس
واقعا!!!
مگه میشه؟
خوش به حالتون.
من هم دیروز از آنها که دانه ای 1000 تومان شده خوردم.
پاسخ:
باور کنید
حالا که شده
خودم هم فکرشون نمی کردم
خوب به حالتون

بسم الله

سلام

:)

.

موفق باشید 

یاعلی

پاسخ:
سلام
ممنون

بسم الله

سلام

:)

.

موفق باشید 

یاعلی

پاسخ:
سلام
ممنون
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۷:۴۱ سبک مطهر ..
مورد داشتیم از دانشجویا ک ب دلیل گرونی گوجه از موز استفاده کردند ..
پاسخ:
جالب بود
نوش جان مرفع (لبخند)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">