حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

تفاوت کبوتر ...

من کبوتر بقیع ام با تو خیلی فرق دارم ...

السلام علیک یا رسول الله ...

السلام علیک یا کریم اهل بیت ...

السلام علیک یا امام رئوف ...

نظرات  (۲)

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۵ عرفان اقوامی
نام امام حسین (ع) در انجیل
۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۵:۴۳ محمد رضا ندیم پور
سلام
لطف کردید و در نبودنم سرزدید و پیام گذاشتید.
دعاگوی همه دوستان بودم.
ایام سوگواری ورنجهای اهل بیت ع را تسلیت عرض میکنم.
یاعلی.
پاسخ:
سلام
بزرگوارید شما
ایام تسلیت باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">