حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۴ ب.ظ

خرید

با این که این همه تا حالا برای خودم و دیگران خرید کردم اما امروز به تجربیات جدیدی رسیدم که قبلا هم کمتر تجربه کرده بودم ولی نه تا این حد ، و متوجه شدم که در خرید رفتن باید بیشتر دقت کرد و نمیشه فقط اعتماد کرد به فروشنده و اون رو با ایمانش تنها گذاشت و به خدا واگذار کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">