حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۴۶ ب.ظ

شهر موشهای جدید

این یه عکس از سری جدید شهر موشها است

دقت کنید که این مجری یا خانم خبرنگار موهاش بیرونه و عینک دودی خودشو گذاشته روی سرش ..

اولین چیزی که به ذهن متبادر میشه چیه ؟

این که همه چیز عادی است و یه گزارش معمولی داره تهیه میشه یا یه گپ و گفت ..

اما باید به عمق ماجرا رفت که چه عادی است این به اصطلاح فوکل گذاشتن بیرون مجری و خانم برای بچه ها و همین طور هم شده ، خیلی عادی ، همه چیز هم معمولی است .

این کارتونی است که خودمان می سازیم نباید توقع از کارتن کشور های دیگر داشت .

نظرات  (۵)

سلام!
چه اصراری دارید به آدرس نذاشتن!!!
کارآگاهی و پیچیده و سناریویی رفتار می کنید! من خبرنگار کنجکاویم بدجور!
مگه میخواید شریک شید یا معامله کنید که اعتماد کنید بهشون؟!
پیچیده اید کلا! خبرنگارها پیچیدگی ها رو حل می کنند اما!!!
بله؛ تایید می کنم وبلاگ و نویسنده هاشون رو! حالا با خیال راحت برید به معامله تون برسید!! ( خونسرد)
راجع شهر موش ها هم قبول ندارم! فضای کار کلا فانتزی- عروسکی است. موش ها روسری ندارند تو فیلم! این عکس جز صحنه فیلم نیست؛ مربوط به نشست خبری است. سخت نگیرید؛ حساب و کتابش درست است و مورد تایید.
من این مورد هم تایید می کنم پس با خیال راحت برید ببینید!
هر وقت دوست داشتید مهمون قاطی بال پروانه ها شید نشونی یادتون نره لطفا!
ارادت...
پاسخ:
سلام
دیگه اینجوری دیگه ، شاید رویه عوض شد بعدتر
شاید شراکت باشه ، شایدم بخوایم به جمع نویسندگان بپیوندیم
به عمق کار کارتون ها نگاه کنید ، سطحی نگر نباشید
فعلا که نشانی نمی گذاریم
اگر منِ خبرنگار سطحی نگر باشم؛ فاتحه فرهنگ و رسانه کشور خونده است کلا! دقیقا من خبرنگار سرویس رسانه و فرهنگم! اگر سطحی نگرم پس من یقرا فاتحه مع الصلوات!
شما زیاد مته به خشخاش نذار! ضمنا کارتون هم نه و فیلم سینمایی! میدونید که تفاوت از زمین تا آسمان است!
هر چه هست مبارک باشه.:)
هر طور راحتید!
ما رو هم دعا کنید.
پاسخ:
البته درسته که خبرنگار ها مثل شما سطحی نیستند ولی خیلی ها سطحی هستند
حالا این که شما خبرنگار خبرگزاری کتاب هستید درست
ولی پس چرا مطرح نمیکنید ؟
چرا دامن نمی زنید به این ها که میدانید و عمقی و به قول خودتون بیشتر از ما بلدید ؟
بله کارتون با فیلم تفاوتش زیاده ، منظور من گروه سنی بود که برای کودکان است
تحلیل چند تا فیلم یا سریال یا برنامه کودک با ببینید و بخوانید
از نوع آسیب شناسی اش
ممنونم از پیگیری شما
من سرویس رسانه ام یعنی تلویزیون، سنما، رادیو، کتاب و فرهنگ! نه کتاب تنها!
تحلیل هم خواندیم و میخوانیم!
من ادعای بیشتر دونستن نکردم! برداشت سطحی و کج نکنید لطفا.
عیدتون همیشه بهار...
پاسخ:
پس چرا فقط مصاحبه های شما در حوزه کتاب هست اون طور که من نگاه کردم
پس شما که تحلیل می خوانید نباید اینطور فکر کنید
عید شما هم مبارک
چون دوست داشتم یه مدت فقط مصاحبه های کتاب بذارم؛ به آرشیو وبم سربزنید بعضی از مصاحبه هام در حوزه اجرا- بازیگری- رادیو- گویندگی خبر رو می بینید.
همه عمر خبرنگاریم تو این حوزه ها بودم و گاهی بعضی مصاحبه هام رو میذاشتم این بار برای تنوع دل زدیم به کتاب!
تفاوت دیدگاه داریم! از ایران تا کره!( شیطنت زیاااددد) باید سر فرصت بحث کنیم!
امروز منم دعا کنید.
پاسخ:
آخه مصاحبه های چند وقت اخیرتون اینگونه است
عادت ندارم پروفایل و آرشیو رو نگاه کنم معمولا
مگر در شرایط خاص
ولی خوب نیست مصاحبه ها اینطور باشه و همه در یک حوزه ، البته این که در وبلاگ می گذارید رو عرض میکنم ها
چون سئوالات اکثرا یکی هستند و جوابها با کمی تغییرات مگر بعضی از سئوالات
صحبت رو موافقم ولی بحث رو نه (اینقدر شیطنت نکنید)
محتاج دعا هستیم
سلام! من در کار گشت و گذار در اطراف وبلاگ خود را از آیفون 3gs جدید من!
فقط می خواستم بگویم من دوست دارم از طریق وبلاگ خود خواندن و نگاه کنم
به تمام پست های شما به جلو بروید کار فوق العاده ای انجام دهید!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">