حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۸ ق.ظ

من هم عاشقم

نظرات  (۱۲)

ما هم هستیم....

یا علی
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۲۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
لبیک یا خامنه ای


سلام
لبیک یا خامنه ای
از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن

یاعلی
پاسخ:
سلام
لبیک
البته لبیک خالی کارساز نیست
باید دست به کار شد
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۵۸ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
من هم عاشقــــــــــــــــم...



لبیکـــــ یا خامنه ای
پاسخ:
عاشقٍِ ، عاشق هستیم 
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۷:۴۰ مدیون زهرا سلام الله علیها
مرگ بر اسرائیل...
پاسخ:
مرگ کم است برایش ...
چه طرح جالبی است
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۰:۰۷ انسان نیازمند
لبیک یا امام خامنه ای
لبیک یا حسین
پاسخ:
لبیک 
۱۸ آذر ۹۳ ، ۰۹:۵۰ گیله مرد ... بر ثانیه‌ی ظهور مهدی(عج) صلوات
رهبرا عاشقی من و خانواده را هم مرقوم بفرمائید ...


سلام علیکم
خداقوت
سالم باشید و حاجت روا
پاسخ:
سلام
عاشقیتان پایدار و استوار
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله!
:)
لبیک تان جاری...
سلام علیکم
سبز پاسداری و عاشق مبارزه .....
عــــــالی
انشالله همه به آرزمون برسیم و به فرمان حضرت آقا تلاویو و حیفا رو با خاک یکسان کنیم
التماس دعا
یا علی

پاسخ:
سلام
ان شاالله
محتاج هستم
منم هستم
خواستی بری ما رو هم ببر برادر...
پاسخ:
خود سرگردانیم
۲۸ آذر ۹۳ ، ۲۰:۳۶ پاک باخته
ان شاء الله بی کفن 
تو رکاب مولا 
کنار نائبش
تو جنگ با اسرائیل
تیکه تیکه شیم
بی کفن
بی سر
بی دست
اربا اربا
گلو بریده
پلو شکسته
زهر خورده
فرق شکافته
آه ح س ی ن
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">