حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

بگویم یا نگویم ...؟

سوزی که در آسمان نگنجد دارم

وآن ناله که در دهان نگنجد دارم

.

گفتی زجهان چه غصه داری آخر؟

آن غصه که در جهان نگنجد دارم

.

اندر دل من دردیست،‌ اگر گویم زبان سوزد

و‌گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد

.

منجم کوکب بخت مرا از برج بیرون کن

که من بدطالعم ترسم زآهم آسمان سوزد

نظرات  (۶)

۲۸ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۲ مرتضی زکی
بسیار زیبا بود
ترسم...
پاسخ:
ترس هم دارد
مراقب چی باشم؟!!!

از سفر برگشتم!
مگه ندیدید جو بر سوغاتی خواستن میچرخه!!
جای شما هم خالی بود.
مرسی به فکر منید.
پاسخ:
ما که نه سوغاتی و نه شیرینی دیدیم
۲۹ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۵ آقا نورالدین
سلام

وبلاگ جم وجوری و قشنگی دارید

خداقوت
پاسخ:
سلام
ممنونم
۳۰ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۵ یک خبرنگار ...
فقط همین بیتش رو بلد بودم :
" مرا دردی است اندر دل 
اگر گویم زبان سوزد
وگر پنهان کنم ترسم
که مغز استخوان سوزد " ...
اولین بار دانش آموز که بودم تو یه مجله خونده بودم ...
و تو یه دفتر نوشته بودم ...
بعد هر وقت می خوندمش دلم پُر از غُصه می شد !! ... :(
پاسخ:
راستش من با یه نفر صحبت می‌کردم
از مشکلاتش میگفت
بغض راه گلوش رو بست و گفت یه کاغذ بده بهم
و این شعر رو نوشت برام

شعرش هم جگر سوزه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">