حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

آمار

همیشه با تهیه آمار و گزارش مشکل داشتم و دارم و از این کار بدم میاد ولی خوب تاثیر زیادی داره توی بیان عملکرد بعضی ها فکر می‌کنن که اگه این گزارشِ که می‌خوان ارائه بدن اگه تعداد صفحاتش زیاد باشه و از زوایای مختلف بررسی و گزارش تهیه شده باشه تاثیر بیشتری داره و روی بیننده و خواننده گزارش تاثیر روانی زیادی داره و اثرش بیشتره و بهتر متوجه می‌شوند که چقدر کار شده است.

اما من بازم مخالفم ،‌ در اصل ما برای آمار و گزارش کار نمی‌کنیم هدف ما از کارکردن چیز دیگری است. اما روند به این سمت رفته و فعلا کاریش نمی‌شه کرد. باید تحملش کنیم اما تاکی خدا می‌دونه ...

به نظر من آمار باید خلاصه و مفید باشه تا با یک نگاه اون چیزی رو که میشه ازش برداشت کرد و استفاده کرد و این همه نمودار و جدول و اینها نیاز نداره ...

نظرات  (۱۰)

کیفیت مهم است!
به وقتش می گم حتما!
پر و پروانه ها هم هدیه به شما...
ذهن باید مشغول باشه!
اما مشغول این مورد نکنید!
وقتش الان نیست!
الان آیکون لازمم!( خونسرد، اکتیو)
اندکی صبر...
(چشمک خونسرد)
منتظر نباش!
من عادت ندارم به وقت عجله های دیگران حرفهام رو بگم!
ضمنا از لحن دستوری اصلا خوشم نمیاد!
به وقتِ من، منتظر باشید نه به وقت عجله خودتون!
پاسخ:
به نظرم درست نیست این حرکت
غیر ورزشی است
احساس نمی کنید چقدر لحنتون تندهست الان؟!! خبرنگارها خوب لحن رو میشناسندها!
خلصه؟!!!!
جالبه!!
نگفتم که الان بگم! فقط چون تمرکزم یه مدته روش هست و دیگه 90 درصد مطمئن شدم الان  طرحش کردم!
شایدهم اشتباه من بود که الان طرحش کردم!
فراموشش کنید.
شما با هر لحنی همیشه دوست خوب منید و من حتما سراغ نوشته هاتون میام!
ادای احترام تمام قد...
پاسخ:
اصلا این طور نیست
بله یه حاله ای دور ذهن ما ایجاد کردید
که با گفتن شما برطرف میشه
فراموش میکنم حتما
ولی منتظرم
نوشته من به درد بخور نیست ها
وقتتون تلف نشه
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۸ یک خبرنگار ...
سلام ،
کاملا درسته ...

به شخصه خیلی از آمار و عملکردهایی که ارائه میشه خوشم نمیاد !! ... (+)
پاسخ:
سلام
لینکی که گذاشتید رو اگه اجازه بدید بعد میام می‌خونم الان درگیر این آمار هستم و وقت بسیار کمه و غنیمت و مطلب شما هم طولانی
۰۱ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۴۳ محمد رضا ندیم پور
سلام
 بعضی وقتها بخصوص بعضی دستگاه ها چیزی که ارائه میدن " آمار " نیست، " آزاره".
چون کم سوا دترین افراد هم تناقضات آن را با واقعیات جامعه متوجه میشن.
زیاد "درگیر" آمار نشو که در نهایت " اسیر" آن میشوی.گاهی بخاطر خودت ، گاهی بخاطر دیگران.!

ارادتمند.

پاسخ:
سلام
همین طور است که میفرمائید
بیشتر
من وقت تلف کردن رو گاهی دوست دارم!!
در جواب تواضع قلمت غرور کردم که یادبگیرید دیگه نگید قلمتون به دردبخور نیست!
برای منِ خبرنگار، همه نوشته ها و قلم ها جذاب است!باید یادگرفت از همه...
:)
راستی حرکت غیرورزشی هم بذارید واسه بازی کره و ایران!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
امیدوارم ایرانی ها نکنند چون کره ای ها که اهلش نیستند.(شیطنتتتتت با دوز بالااااا)
پاسخ:
بعید بدونم من گفته باشم قلمتون به درد بخور نیست
احتمالا اشتباه گرفتید
۰۲ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۴ یک خبرنگار ...
خواهش می کنم ...
هر وقت فرصت داشتید بخونید ...

نشد هم اشکالی نداره ...
خلاصه اش همونی بود که تو کامنتِ قبل نوشتم ... 

+ یا علی مدد ...
پاسخ:
تشکر
حتما میخوانم
سلام
خوبه که آمار بودنهای همدیگه رو داشته باشیم 
اما ما عادت کردیم آمار نبودنهای اطرافیان رو دقیق بگیریم
پاسخ:
سلام
حرف شما متین است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">