حبیب

نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست
  • حبیب

    نامم حبیب هست و نشانم حبیب نیست

مشخصات بلاگ
حبیب

من از دیار حبیبم غریب افتادم ...

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
يكشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

فرَّ الی الحسین

این روزها باید فرار کرد سمت حسین علیه السلام

نظرات  (۲)

۱۴ آبان ۹۶ ، ۲۲:۱۶ یک خبرنگار
سلام،

" یا من ارجوه لکل الخیر ...
کل الخیر فی باب الحسین (ع) ...
کل الخیر یعنی یک کلام بین الحرمین " ...

پاسخ:
سلام
از باب عاشقی شاید درست باشه
ممنونم از شما

اما از باب دیگه سخنرانی گوش کردم که خیلی به دلم نشست
میگفت ما به اشیا بیشتر توجه داریم تا باقی مسائل
مثلا به ایوان نجف میگم عجب صفایی دارد ولی به امام نه به حدیثش نه به عمل کردنش نه
اینو به خودم میگم به جهت یادگیری و انتقال به شما عرض کردم
ناراحت نشید یه وقت

۰۱ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۸ یک خبرنگار
سلام،
درسته ...
امان از چشم ظاهربین ...

+ صوت مدنظر شما – همچنان - پابرجاست ... :)
آهنگ وب رو – گاهی - به فراخور اوضاع و احوال عوض می کنم ...
پاسخ:
سلام
پخش نشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">